Nasi drodzy Klienci,
W związku z zaistniałą sytuacją, wywołaną epidemią COVID-19, czujemy się zobowiązani udzielić Państwu informacji na temat aktualnego funkcjonowania naszej firmy, jak również przebiegu realizacji zamówień oraz przewidywanych terminów dostaw.
Uprzejmie informujemy, że nasza firma pracuje z normalną wydajnością, a zamówienia realizowane są bez znaczących opóźnień. Podejmujemy wszelkie działania w celu utrzymania stałej wydajności pracy oraz przestrzegamy wszystkich zaleceń i środków bezpieczeństwa w celu zapewnienia zdrowia naszych pracowników. Wszyscy współpracujący z nami producenci również zadeklarowali, że ich firmy podjęły wszelkie niezbędne środki ostrożności, celem zachowania normalnej wydajności produkcji.
Jednakże, jako że sytuacja jest nadzwyczajna i bardzo dynamiczna, a średni termin dostaw wynosi kilka tygodni, niemożliwe jest przewidzenie rozwoju wydarzeń dla tej perspektywy czasowej. Firmy, świadczące dla nas usługi międzynarodowego transportu towarów, również informują w najnowszych komunikatach o możliwych opóźnieniach, spowodowanych okolicznościami, na które nie mają wpływu. W związku z tym, nie możemy wykluczyć opóźnień w realizacji zamówień w przyszłości, pomimo dołożenia przez nas wszelkich starań do kontynuowania pracy bez zakłóceń. Podczas składania zamówień będziemy Państwa powiadamiać o przewidzianych terminach realizacji, bazując na najświeższych informacjach.
Cały czas monitorujemy sytuację i jeśli tylko wystąpią okoliczności, mogące w poważny sposób zakłócić realizacje dostaw, poinformujemy o tym Państwa najszybciej, jak to możliwe.
Jeśli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt.
Życzymy dużo zdrowia i wytrwałości na najbliższe tygodnie!
Pismo w formie pdf znajdziesz tutaj